Szukaj w mieście
Uczelnia Łazarskiego » Wydział Ekonomii i Zarządzania » Zarządzanie

02-662 Warszawa, Mazowieckie
ul. Świeradowska 43, Zobacz na mapie
Tel: (centrala): (22) 543-54-30
infolinia 801-333-339

Fax: (22) 543-54-07
WWW: http://www.lazarski.pl
Email: uczelnia@lazarski.edu.pl

Nazwa kierunku Studia I stopnia Studia jednolite Studia II stopnia
Licencjackie Inżynierskie Magisterskie Magisterskie uzupełniające
S NW NZ S NW NZ S NW NZ S NW NZ
Zarządzanie Zarządzanie - Licencjackie stacjonarne Zarządzanie - Licencjackie niestacjonarne zaoczne

O Kierunku


Zarządzanie to zestaw działań w zakresie planowania, organizowania, motywowania
i kontroli wszelkich zasobów (ludzkich, finansowych, rzeczowych, informacyjnych) firmy, prowadzonych z zamiarem maksymalizacji zysku i osiągnięcia celów zgodnych z misją organizacji. Uczelnia Łazarskiego zapewnia połączenie solidnych fundamentów wiedzy ekonomicznej z zagadnieniami z zakresu organizacji i zarządzania. Przygotowuje absolwentów do podjęcia zawodu menedżera przygotowanego do stopniowego przejmowania funkcji kierowniczych w dużych strukturach biznesowych, a także do zarządzania własną firmą.

 

Jakie umiejętności nabywasz na studiach?

  • poznajesz zasady rządzące gospodarką rynkową i funkcjonującymi na niej podmiotami, umożliwiające zarówno podjęcie pracy w korporacji jak i założenie własnej działalności gospodarczej
  • identyfikujesz przyczyn i uwarunkowań sukcesów i porażek organizacyjnych
  • optymalizujesz procesu podejmowania decyzji
  • poznajesz w praktyce techniki prowadzenia negocjacji w otoczeniu biznesowym firmy
  • przygotowujesz strategie biznesowych i biznesplanów

 

Kim możesz zostać po ukończeniu kierunku Administracja?

  • specjalistą w korporacjach, firmach prywatnych, przedsiębiorstwach, firmach konsultingowych
  • kierownikiem działu
  • kreatywnym pracownikiem agencji reklamowej, firmy konsultingowej, agencji badania rynku
  • założycielem i właścicielem firmy

Specjalności


organizacja i zarządzanie

  • zarządzanie projektami w ochronie zdrowia
  • zarządzanie projektami w sektorze energetycznym
  • trzeci sektor w teorii i praktyce


marketing i logistyka

  • PR
  • logistyka międzynarodowa
  • e-marketing

Opisy Specjalności


Organizacja i Zarządzanie

Połączenie solidnych fundamentów wiedzy ekonomicznej z wiedzą w zakresie organizacji
i zarządzania pozwoli absolwentom podejmować obowiązki menedżera, przygotowanego do stopniowego przejmowania funkcji kierowniczych w coraz większych jednostkach organizacyjnych firmy. Pozwoli też na kompetentne kierowanie własną firmą. Przedmioty specjalistyczne dadzą absolwentom wiedzę pozwalającą na profesjonalne zajmowanie się różnymi aspektami zarządzania, takimi jak: metody zarządzania zasobami ludzkimi, metody kontroli jakości, kontroli przepływu surowców i materiałów (logistyka), metod wzrostu konkurencyjności i innymi.

Przedmioty w ramach specjalizacji

  • Zarządzanie w biznesie międzynarodowym
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie marketingiem
  • Zarządzanie logistyczne
  • Internet w zarządzaniu firmą
  • Zarządzanie zmianą
  • Projektowanie struktur organizacyjnych
  • Kultura organizacji
  • Biznes plan
  • E-biznes
  • Zarządzanie w ochronie zdrowia
  • Zarządzanie w sektorze energetycznym
  • Zarządzanie organizacjami wirtualnymi
  • Gry decyzyjne

Marketing i Logistyka

Absolwent tej specjalizacji zdobędzie kompleksową wiedzę na temat współczesnych koncepcji i narzędzi  planowania oraz realizacji działań marketingowych i operacji logistycznych przedsiębiorstwa, a więc praktycznej wiedzy na temat działań związanych z tworzeniem atrakcyjnej oferty handlowej, oferowaniem i dostarczaniem dóbr i usług konsumentom oraz nabywcom instytucjonalnym. W dziedzinie marketingu uzyska wiedzę i umiejętności praktyczne potrzebne do prowadzenia badań rynku, kształtowania produktów zaspokajających potrzeby nabywców, ustalania konkurencyjnych cen, prowadzenia negocjacji w biznesie, prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych, a także zarządzania marketingiem. W sferze logistyki student uzyska wiedzę na temat operacji związanych z przepływem produktów w procesie zaopatrzenia przedsiębiorstwa i dystrybucji oferowanych przez nie wyrobów.
Absolwent będzie miał specjalistyczną wiedzę na temat koncepcji, narzędzi i technik stosowanych w zakresie usług transportowo-spedycyjnych, logistycznej obsługi klientów, zarządzania systemami logistycznymi.  
Specjalizacja skutecznie przygotowuje do pracy w działach sprzedaży, na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, czy produkt-menedżerów, specjalistów ds. spedycji i transportu - w firmach produkcyjno-handlowych i usługowych, a także do pracy na samodzielnych stanowiskach (w tym kierowniczych) w takich firmach jak agencje reklamy, agencje badań rynku, firmy transportowo-spedycyjne i logistyczne. 

Przedmioty w ramach specjalizacji

  • Plan marketingowy
  • Marketing usług
  • Marketing instytucjonalny
  • Logistyka
  • Logistyka zaopatrzenia
  • Logistyka dystrybucji
  • Komunikowanie w biznesie
  • Marketing w małym przedsiębiorstwie
  • Strategie public relations
  • Marketing bezpośredni
  • Psychologiczne podstawy badań marketingowych
  • Psychologia marketingu
  • e-marketing
  • e-reklama
  • e-PR

Program Studiów


Semestr I

  • Propedeutyka prawa
  • Mikroekonomia
  • Matematyka
  • Technologie informacyjne + kurs e-learningowy
  • Podstawy finansów
  • Podstawy zarządzania
  • Język obcy
  • Wychowanie fizyczne

Semestr II

  • Makroekonomia
  • Etyka i ochrona własności intelektualnej
  • Podstawy zarządzania II
  • Podstawy rachunkowości
  • Marketing
  • Przedmioty do wyboru (2 z 3: Socjologia, Filozofia, Psychologia)
  • Język obcy
  • Wychowanie fizyczne

Semestr III

  • Statystyka
  • Rachunkowość finansowa i finanse przedsiębiorstw
  • Zachowania organizacyjne
  • Badania marketingowe
  • Informatyka w zarządzaniu
  • Przedmiot do wyboru ( 1 przedmiot z oferty)
  • Język obcy

Semestr IV

  • Ekonometria
  • Finanse publiczne
  • Przedmiot kierunkowy do wyboru (2 z 3) : Zarządzanie jakością, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Bezpieczeństwo publiczne
  • Przedmioty do wyboru
  • Przedmioty do wyboru
  • Przedmioty do wyboru
  • Język obcy

Semestr V

  • Zarządzanie projektami
  • Przedmiot specjalności
  • Przedmiot specjalności
  • Przedmiot specjalności
  • Przedmiot do wyboru
  • Przedmiot do wyboru
  • Proseminarium - metodologia badań naukowych
  • Język obcy

Semestr VI

  • Zarządzanie strategiczne
  • Przedmiot specjalności
  • Przedmiot specjalności
  • Przedmiot specjalności
  • Praktyki studenckie
  • Seminarium dyplomowe
  • Język obcy